مشاغل مرتبط با طراحی سایت
نوشته شده توسط : pari

وب سایت های زیادی در سراسر جهان وجود دارد، اما هیچ کدام از آنها 26 سال قدمت ندارند. اولین وب سایت جهان، W3، در 6 آگوست 1991 متولد شد. این وب سایت که توسط تیم برنرز لی توسعه یافته است، هنوز در http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html موجود است. در دسترس.
همانطور که با مراجعه به آدرس اینترنتی اولین سایت دنیا مشخص است، این سایت و سایر وب سایت های اولیه که از همان سایت پیروی می کردند، طراحی خاصی نداشتند و از عناصری مانند تصویر، ترکیب رنگ یا فایل صوتی استفاده نمی کردند. به تدریج با معرفی مرورگرهای مختلف توسط نت اسکیپ و مایکروسافت که بازیگران اصلی دوران جنگ مرورگرها در این سال ها بودند، با استفاده از عواملی چون جاوا اسکریپت و HTML، نحوه طراحی گرافیکی و شکل دهی و رندر صفحات وب هموارتر شد. به نظر می رسد که مایکروسافت تأثیر زیادی در این امر داشته است. در سال 2000، با معرفی اولین نسخه اینترنت اکسپلورر برای سیستم های مک که به طور کامل از HTML 4.1 و CSS 1 پشتیبانی می کرد، انقلاب عظیمی در مرورگرها و طراحی سایت به وجود آمد. جالب است بدانید که این اولین مرورگری بود که به طور کامل از فرمت تصویر PNG پشتیبانی می کرد.

مشاغل مرتبط با طراحی وب سایت چیست؟
علاوه بر خود طراحان وب سایت، برای موفقیت و درخشش یک وب سایت در نتایج گوگل، افراد زیادی باید در توسعه و نگهداری آن مشارکت داشته باشند. در واقع، طراحی یک وب سایت تنها آغاز یک فرآیند عالی برای سودآوری یک سایت است.

هنگام راه اندازی یک کسب و کار آنلاین، ابتدا باید یک وب سایت خوب طراحی کنید. در این فرآیند علاوه بر طراح وب، باید با کارشناسان دیگر نیز همکاری داشته باشید. در ادامه در قالب لیستی به بررسی مشاغل و تخصص های مربوط به راه اندازی و نگهداری سایت می پردازیم.

شما به یک طراح گرافیک نیاز دارید تا دکمه ها، چیدمان و لوگوی مناسب را برای شما طراحی کند.
یک متخصص بازاریابی دیجیتال به شما می گوید که از چه استراتژی هایی استفاده کنید تا همیشه با استفاده از تکنیک های بازاریابی آنلاین، بیشترین ترافیک را به سایت خود هدایت کنید.
یک متخصص کپی رایتینگ کسی است که به شما کمک می کند محتوای مرتبط ایجاد کنید و هدف SEO خود را دنبال کنید. همانطور که می دانید امروزه یکی از مهم ترین ابزارها برای افزایش ترافیک موثر به سایت، محتوای مناسب و استفاده از کلمات مناسب است. یک متخصص تولید محتوا در کنار یک متخصص دیجیتال مارکتینگ می تواند حضور شما را در صفحه اول گوگل تضمین کند. البته برای بهتر و موثرتر جلوه دادن محتوای خود می توانید از یک فرد به عنوان متخصص سئو نیز استفاده کنید.
طراح UI یکی دیگر از مشاغل مرتبط با طراحی و نگهداری سایت است. این شخص می تواند در ایجاد معماری اطلاعات، طراحی کاربر محور، طراحی جذاب و همچنین بهبود عناصر ظاهری سایت به شما کمک زیادی کند.
همانطور که می بینید طراحی سایت به دانش فنی و یادگیری اصول کدنویسی و سایت آنلاین محدود نمی شود. در این روش، یا باید تمام تخصص ها را داشته باشید، یا تیمی از متخصصان با دانش فنی مناسب ایجاد کنید.





:: برچسب‌ها: مشاغل طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: